WYSIWYG Web Builder
Könyvelés

Célunk, hogy teljes körű könyvelési szolgáltatás nyújtásával biztos számviteli hátteret biztosítsunk ügyfeleink számára, és igényeiknek megfelelő rendszerességgel tájékoztassuk őket cégük vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének alakulásáról. A cégvezetés számára egyedileg alakítjuk ki a pénzügyi és számviteli kimutatásokat, elősegítve ezzel a cég döntéshozatali mechanizmusának felgyorsulását. Tevékenységünk kiterjed a cégek életének minden szakaszára, a cégalapítás előtti tanácsadástól a folyamatos könyvvezetésen keresztül egészen a végelszámolások lebonyolításáig.

Általános könyvelési szolgáltatásaink:
• Havi rendszeres kettős könyvelés.
• Nyilvántartások, analitikák vezetése.
• Számviteli törvény szerinti éves beszámoló összeállítása.
• Törvény által előírt szabályzatok elkészítése.
• Tájékoztatás, tanácsadás a magyarországi pénzügyi-számviteli adminisztrációs problémákat illetően, adó-, számviteli-, gazdasági jogi-, cég- és munkajogi kérdésekben.

Kiegészítő könyvelési szolgáltatásaink:
• Ügyfeleink tevékenységéhez illeszkedő jelentési rendszer kidolgozása és működtetése.
• Ügyfeleink igényei szerinti havi, negyedéves, éves jelentések elkészítése.
• Tartozások, szállítói kifizetések menedzselése.
• Pénzforgalmi kimutatások készítése.
• Számlázás ügyfeleink megbízásából.


Cégképviselet


Előnyei között említhető a nem rutinszerű, speciális helyzetek gyakorlott és megbízható kezelése, valamint a rutinszerű feladatok precíz, felelősségteljes ellátása.

Munkatársaink közgazdasági végzettsége, naprakészsége, számviteli tudása, a speciális helyzetek kezelése terén szerzett tapasztalata biztosítja, hogy az Ön elvárásai maradéktalanul teljesüljenek.

Cégképviselet hatóságok (elsősorban az adóhatóság) előtt - részvétel adóhatósági ellenőrzésen, jegyzőkönyvi észrevételek elkészítése, egyéb észrevételek, fellebbezések az adóhatósági határozatok alapján.
Bérszámfejtés

Könyvelő irodánk segítségével Ön precíz módon intézheti alkalmazottai bérügyeit.

Az adó- és munkaügyi jogszabályok maradéktalan betartása komoly kihívás elé állít egy néhány főt alkalmazó céget. Bérszámfejtési szolgáltatásunk magában foglalja a teljes körű bérelszámolási és a kapcsolódó munkaügyi feladatok ellátását, a társadalombiztosítási és nyugdíjpénztári kötelezettségek kezelését, valamint az előírt adatszolgáltatások teljesítését. Emellett segítséget nyújtunk a külföldi munkavállalók foglalkoztatási kérdéseiben, a kettős adózást kizáró egyezmények jogi értelmezésében, a külföldi magánszemélyek magyarországi adókötelezettségeinek megállapításában.

Főbb tevékenységeink:
• Béradatok rögzítése.
•Bérszámfejtés.
• Elszámolások, munkabérjegyzékek készítése, célzott továbbítása.
• Adókról szóló értesítők összeállítása és továbbítása.
• Éves adatszolgáltatások elkészítése és kilépő munkatársakkal történő elszámolások.
• Táppénz és családi támogatások kezelése.
• Éves bevallások elkészítése.
• Kapcsolattartás az adóhatóságokkal és a nyugdíjpénztárakkal.


Adótanácsadás


Adótanácsadási szolgáltatásaink köre általános, továbbá speciális adózási kérdésekre adott válaszokat, szakvéleményeket foglal magában, beleértve az egyes ügyekkel kapcsolatos háttérinformációk gyűjtését, megbeszéléseket, tárgyalásokon való részvételt.

Főbb szolgáltatásaink:
• Adózással kapcsolatos egyedi kérdések vizsgálata és szakmai véleményezése.
• A társaság képviselete adóhatósági és egyéb, a tevékenységéhez kapcsolódó ellenőrzésekkor, valamint adóigazgatási eljárás során.
• Levelezés lebonyolítása az adóhatósággal (gyakorítási kérelem, adategyeztetések, stb.).
• Kapcsolattartás egyéb hatóságokkal.
Adóbevallások készítése

Az adóbevallás cégünk nézőpontjából a folyamatosan végzett munka rendszeresen készített helyzetjelentése. Az általunk benyújtott adóbevallások az aktuális jogszabályi rendelkezések messzemenő betartásával, határidőre, a legkorszerűbb számítógépes programok igénybevételével és ellenőrzésével készülnek. Mi nem csak bevallásokat készítünk, de anyagi felelősséget is vállalunk az általunk elvégzett munka helytállóságáért.

Főbb tevékenységeink:
• Rendszeres (havi, negyedéves) adóbevallások elkészítése.
• Éves adóbevallások elkészítése társaságoknak és magánszemélyeknek.
• Adóbevallások helyesbítése (önellenőrzése) akár több évre visszamenőleg is.
• Jelentések összeállítása, egyéb információszolgáltatás hatóságok részére.


Székhelyszolgáltatás


Társaságunk új és meglévő vállalkozásoknak nyújt székhelyszolgáltatást, ezáltal a tulajdonosok, cégvezetők válláról levéve az anyagi és adminisztrációs terheket.

Székhelyszolgáltatás igénybevétele esetén nincs szükség fenntartani saját irodát, berendezést, vagy fizetni a bérleti díját. Nem kell külön embereket alkalmaznia, fizetni azok bérét és járulékait.

Irodánk összetett adminisztrációs szolgáltatást nyújt, melynek keretében fogadjuk telefonjait, kezeljük levelezését, így időt és pénzt takarít meg szolgáltatásaink igénybevételével.

Székhelyszolgálatunkkal a megbízóink vállalkozása és magánélete el tud különülni egymástól.
A cég tulajdonosa elválaszthatja otthonát vállalkozása székhelyétől, így nem a lakására érkeznek a céges telefonok, levelek valamint a hatóságok képviselői, hanem a székhelyszolgálat veszi át ezt a szerepet.
P-Kontroll Bt.
Könyvelés és adótanácsadás
2600 Vác, Pap Béla u. 10.
Telefon: +36 27 316-210
P-Kontroll Bt.  · E-Mail: h.kriszti@pkontroll.hu